en cok kuklanilan akilli telefon samsung apple


Turkiyede kullanılan ençok akıllı tele fon hangisi Sorusuna bizzat istanbulda Sabiha gökçen havaalanından kartaldaki aile ziyaretine giderken yaşadığım deneyimi anlatmak isterim bende Samsung note 2 bulunmaktadır tabi başka bir telefon asla ve asla kullanaman belki daha iyisi vardır ama kalemin kullanımı olsun pratikliği olsun hızı olsun hatta buyazıyı dahi gecenin bir vakti kalemi ile yazmaktayım Sonuç olarak class elite olarak görsende apple hiç sevemedim hatta nefret eder oldum geri tuşu bir acayip uygulamaları yazılımları deseniz neyse ekran çok kucuk reklamlarda varya kadınlar duvar siliyor apple kullanıcılar sanırım kucult-byult işareti yapmaktan kendilerini alamıyorlardır konuya doneCek olursak tabiki SAMSUNG her5 kişiden Hunun elinde farklı modellerde Samsung marka telefonu gördüm ne kadar doğru bir tercih yapıldığını fark ettim analog zamanlarda hasıl Nokia vazgeçilmez diyorsam dijital çağda akıllı telefon olarak Android işletim sistemi ise Samsung diyorum Note 2 Note 3 Corby Samsung ace Samsung S 1 S  2Samsung S3 tercih sizin Nota Il yi ve kalemini deneniniz Kesinlikle tavsiye ederim  en çok kullandığım özellik d yazısı ile yazıyorum ve ekrana atıyor...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About