MAKYAJ *** ÜRÜN İNCELEME - FLORMAR JUMBO EYE - J06- ***


Nicedir severek kullandığım ama yazma fırsatı bulamadığım bir kalem bu. hatta yazdım sanıyorken yazmadığımı fark ettim! Flormar Jumbo Eye bahsediyorum. Bu seride bir çok renk var ama benim severek kullandığım, bu renk!



10 farklı renkten oluşan, kalın uçlu, yumuşacık yapılı, sürümü kolay, ister kalem ister far olarak kullanabilen bi seri.  Suya dayanıklı olduğu söyleniyor ama bu konuda pek başarılı bulmasam da zaten makyaj ürününde suya dayanıklılığa çokta önem vermiyorum.



Bu aralar bu kaleme takmış durumda iken yazmadan olmazdı. Çok sevdim! Eğer sizde kalın uçlu kalemleri kullanabiliyorsanız seveceğinize kefilim. Bi çok rengi var, mutlaka birini severseniz. Üstelik fiyatı da oldukça makul, 13.50 TL 'ye Flormar mağazalarından satın alabilirsiniz.

İçinizde deneyen var mı?


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About