HER GÜNE BİR OJE *** CHİNA GLAZE - AUTUMN NIGHTS / GOLDIE BUT GOODIE - ***


Melabaaaa melaba!

Bugün benden mutlusu yok anneciğim geliyor ( bu saatlerde hatta geldi bile ) En son Mayıs ayında sarılmış olmak şimdi kavuşmak tahmin edilemez bir duygu, çok özledim!

Bunun şerefine bugün bir gün önceden çalışkanlık yapıp yazmak istediğim yazılarımı hazırlayım o zaman çünkü anneciğime vakit ayırmam gerekiyor ;)



China Glaze Autumn Nights koleksiyonundan çok fazla dore tonlu oje seçeneğim olmadığından sırf merak ederek aldığım Goldie But Goodie beni şaşırttı. Çünkü beklediğim dore oje, daha ziyade bakır/bronz tonlu, içinde gümüş parçaları olan bir renk imiş meğer. Eee ben buna oleyy derim! ^_^



İnternetteki tüm görseller gold olarak görünüyordu alırken öyle tahmin etmiş fakat bu haline sevinmiş biri olarak umarım iyi fotoğraflayabilmişimdir. Yine de bir Strike Up A Cosmo kadar favorim değil ama sevdim!




kozmetiksite.com 'dan bu ve serinin tüm diğer renklerini satın alabilirsiniz!

Bu da güneşteki görüntüsü ,


Bu renkleri kullanmayı çok sevmem ama bu yine en kullanılabilecek tonlardan oldu benim için. Siz ne düşünüyorsunuz, sevdiniz mi?



RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About