HER GÜNE BİR OJE *** AUTUMN NIGHTS - STRIKE UP A COSMO - ***


Mutlu haftalar herkese!

Sabah uyandığımda " eyvah bugün epey soğuk olacak " dediğim ama yine bir saatten sonra ısınan, garip bir günden merhabalar :)

China Glaze koleksiyon konusunda yeniliği pek seven, güncel kalabilen markalardan biri biliyorsunuz. Yine, yeni iki koleksiyon çıkardı ve ben bu iki koleksiyondan bir kaç oje seçtim. Bugün Autumn Nights seriden Strike Up A Cosmo yu yazacağım!




Uzun zamandan beri hiç bir ojeyi bu kadar sevmemiştim, net! Gül kurusu tonları hep severek sürüyorum ama bunun içindeki altın renkli, parçaların uyumu muhteşem. Strike Up A Cosmo mini cam kırıkları içeren, ışığa göre renk değiştiren, çok asil bir renk.





Bu koleksiyondan seçim yaparken, swatches baktığımda gerçekten çok tatmin olamamıştım. Çok iyi fotoğraflanamamıştı. Sağ olsun tırnaklar fora 'nın sahibinin tavsiyeleri ile en doğru seçimleri yaptım. İyi ki de almışım, onu dinlemişim diyorum çünkü bu oje bana sedefli, babaanne rengi gibi gelmişti. Hiçte değilmiş!

Özellikle güneşte mest olacaksınız güzelliğine :)

Ojeyi çok sevenler, bende almak isterim diyenler kozmetiksite.com 'dan satın alabilir.

Nasıl buldunuz bu rengi hanımlar ?


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About