AdWords ile yeni müşterilere ulaşın


Kredinizi etkinleştirmek için AdWords'e kaydolun. Google'da reklam yayınlamak istiyorum >> 
Analytics'ten edindiğiniz bilgileri kullanarak
yeni müşterilere ulaşın.
AdWords'te 25 TL harcayın, ücretsiz 100 TL kredi kazanın. Şu kupon kodunu kullanın: CDRUV-AVYDW-6XYC*
Google'da reklam yayınlamak istiyorum
00800-4488-25333 numaralı telefonu arayın
Uzmanlarımız, reklamlarınızı oluştururken ücretsiz yardım sağlayacaktır.
Doğru anda doğru yerde olun
Kullanıcılar tam da sunduğunuz ürünleri (ör. "dağ bisikletleri" veya "bisiklet çantaları") Google'da ararken reklamınızı gösterin.
Analytics'ten edindiğiniz bilgilerden yararlanın
Kullanıcıların sitenizi bulmak için o anda hangi anahtar kelimeleri kullandığını öğrenmek üzere Analytics verilerinizden yararlanın. Reklamlarınızla bu kelimeleri hedefleyerek başlayın.
Elde ettiğiniz sonuçları izleyin
Reklamlarınızın diğer kanallara kıyasla site trafiğinize ne kadar katkıda bulunduğunu öğrenmek için AdWords ve Analytics hesaplarınızı bağlayın.
00800-4488-25333 numaralı telefonu arayarak, reklamlarınızı oluştururken uzmanlarımızdan ücretsiz yardım alabilirsiniz.
Google'da reklam yayınlamak istiyorum
İnternet'te görüşmek üzere,
Google Çözümler Ekibi
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About