DOĞUM HİKAYEM ***


Heyyy! 
Ben geldim!

Ha şu ha bu derken, bir türlü hem ne sıra geldi ne de fotoğraflarımız. Şimdi size doğum hikayemi anlatma zamanı o halde :)

Her an aklımda olan o kavuşma anı belki de ömrümün unutulmaz yegane zaman dilimlerinden olacak! Kesinlikle muhteşem bir duygu, rabbim isteyen herkese nasip etsin :)











Çınar 41. haftada son dakika kararı ile ile hemen bir gün sonra sezaryen ile doğdu. Oysaki doğumdan bir öncesi gün ben Beşiktaş pasajlarında geziyordum :)) Kese içindeki su tükenince iyice, plesanta kireçlenmeye ve yavaş yavaş kan akımı yavaşlamaya başlamış, Çınar beslenemiyormuş. Eee vaktini zaten fazla fazla doldurmuş, hiç bir doğum belirtim de yoktu artık beklememe kararı alıp,  01.11.13 için sözleştik!

Hala içimde taşıdığımın bu bebek olduğuna hayretler içinde bakıyorum! 

Tamamen bir mucize, adı olmayan bir duygu!

RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About